lördag 29 juni 2019

With Love - kort nr 3 med juni månads kortskiss

Jag lovade ett kort med blommor och blad - här är det! Ett somrigt, blommigt kort som man blir glad av.

























Jag har använt  en vit kortbas och på den limmat ett papper/cardstock från Maja Design Monochromes - Shades of Denim - Vintage pink.  Mina olika paneler har jag limmat på vit cardstock för jag ville ha en liten kant runt om. Mönsterpapperna från Stamperia dels Pink Buttercup SBB435 och dels Shabby Roses SBB436. De passade väldigt bra med det rosa pappret från Maja Design. Den fina bilden är från Maja Design Denim & Girls - Snapshots Girls in Jeans

Blommorna är blandat i rosa och blått. Det vackra trähjärtat är från SnipArt. Jag gräver djupt i mina lådor med dekorationer när jag gör mina kort, så vissa saker finns inte att få tag på längre. Men, ni har säkert något liknande att använda.

Hur såg nu skissen ut?




Med detta kortet önskar jag er alla en riktigt fin sommar!


/ Marie


Inga kommentarer: