söndag 8 september 2019

#29faces - Nr 1-6 - en utmaning!

Två gånger om året, i februari och i september, är det en utmaning som kallas #29faces. Tanken är att man ska rita ett ansikte om dagen i en månad, men ... man gör så många man hinner. Än så länge håller jag mig till planen.

Till mina sex första ansikten har jag använt en vanlig stiftpenna 0,5 och gett mina ansikte färg med hjälp av vanliga färgpennor.


Nr 1/29



Nr 2/29






Nr 3/29

Nr 4/29

























Nr 5/29

























Nr 6/29

























#29faces innebär alltså en utmaning att rita ansikte under september, gärna minst 29 stycken men inget krav. Klicka på länken och få mer information om utmaning på 29 faces blog och i gruppen på Facebook - #29faces

/ Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar