onsdag 30 oktober 2019

Rembember the now! - Art Daily Inspirationskort nr 20

I Finnabairs Art Daily serie ingår även ett set med s.k Inspirationskort. De ska precis som namnet säger, inspirera och ge idéer till att skapa en sida i din art journal, att göra en tag eller en canvas osv.

Inspirationskort nr 20: What were your FAVORITE MOMENTS of last week.

Rembember the now!


Att åka med bil genom Sverige under hösten är magiskt. Det fullkomligt exploderar av färger. I Småland speglade sig dessa underbara träd i en stilla sjö. Det är inte allt som går att fotografera, vissa upplevelser får man helt enkelt samla i sitt hjärta.

Jag försökte i alla fall få fram en känsla av färgerna och stillheten när jag skapade min art journalsida, och när jag bestämde att jag var klar kände jag mig rätt nöjd.

Inspirationskort nr 20


Önskar er alla ett trevligt avslut på oktober!

/ Marie


Inga kommentarer: