söndag 8 december 2019

Joyous Winterdays! - Art journal december 2019

Då har vi nått sista månaden på år 2019, december. Under december har Skaparlusten ett vackert Mood Board som ger oss massor med inspiration. Vintermånad betyder snö som betyder vitt, men även rött och blått.

Joyous Winterdays!




Det blev en art journalsida skapad med mixed media tekniker. Jag höll på att fastna i det berömda "fulstadiet" men jag jobbade vidare och det ordnade upp sig på slutet. Jag tror alla projekt har minst ett "fulstadie" där man nästan ger upp.

Vill ni se hur jag skapade min sida? Välkomna till YouTube och "Glada vinterdagar":


Önskar er alla en härlig december!

/ Marie

Material:
A4 Paint On mixed media papper från Clairfontaine
Wellpapps cardstock
Aleens Collage Pauge Decoupage glue
Modeling Paste från Finnabair
Tim Holtz stencil set 18
Glitter, paljetter, pärlor
Akrylfäger i blått och rött samt lite vitt
White Heavy Gesso från Finnabair
Tim Holtz ram
Bild från Maja Designs papper Ephemera från "Joyous Winterdays" 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar