söndag 5 januari 2020

It's raining cats & dogs - mini album

It's raining cats and dogs - är ett uttryck på engelska som kan översättas med, det spöregnar. Men ... det är också namnet på ett äldre papper från Graphic 45. För några år sedan gjorde jag ett album med kuvert, kort och de här fina papperna.



Graphic 45 har alltid många trevliga bilder på sina papper. De mindre av dem använde jag som dekoration på ryggen.


Jag fick i dagarna en förfrågan om en tutorial/beskrivning på albumet och var nästan säker på att jag har en video på det - men ... såg att jag aldrig lagt ut den på YouTube. Därför gjorde jag en ny video där jag kombinerade "visa-albumet"videon och videon med tutorial. Välkomna till YouTube:



Nytt år, nya kreativa idéer, tänkte jag och börjar därför med en gammal trevlig idé.

/ Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar