söndag 12 januari 2020

"Mina kreativa mål för 2020" - Art journal för januari månad.

Nytt år, det får en att tänka på vad man vill fylla sitt år med. Vilka kreativa mål har jag? Vill jag lära mig något nytt? Vill jag fördjupa mig i något? Är det något som jag inte tycker om så mycket, men kanske ge det en chans till? Ja, som ni ser är frågorna många.

Så här blev i alla fall min tolkning av temat tillsammans med det vackra Mood Boardet för januari 2020.


Mina mål är samma som jag har på mitt ATC för januari månad, kanske därför att ni känner igen dem men också för att några av, eller rättare sagt de flesta av mina mål hade jag redan för 2019. Kände att jag behövde utveckla och träna lite mer.
Kalligrafi - det ska jag ta mig an under januari månad med en online kurs.
Gelliplate - har jag faktiskt tagit fram och har lite idéer.
Ansikte - brukar jag göra då och då men nu är planen att göra ett ansikte/månad i valfri stil.
Akvarell - fortsätta utveckla och träna.
Abstrakt målning - det är ett nytt mål, så får vi se hur det går.
Layouter - ett mål som jag faktiskt kommit på efter jag gjorde mitt ATC.

Jag spelade in medan jag skapade min sida, välkomna till YouTube för idag är det filmtajm.



Månadens Mood Board ser ut så här:


Önskar er alla massor av härlig kreativitet för år 2020.

/Marie





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar