söndag 5 april 2020

Sunburst - Kortskiss april 2020

Tänk, redan inne i april månad. Till dagens kort har jag använt en skiss, eller kanske snarare en teknik som kallas Sunburst. Ett väldigt roligt sätt att göra personliga kort på, och som vanligt .... väldigt bra till alla våra pappersrester.

Men till dagens kort har jag använt papper från Maja Design - Denim & Girls. Det är en härlig serie papper där man verkligen kan kombinera papperna på alla möjliga vis, men jag valde prickigt och blommigt.


Hur jag gjorde mitt kort kan ni se om ni klickar er vidare in på YouTube, för det är där det händer:




Så här se april månads kortskiss ut. Som vanlig ska den bara kännas som en vänskaplig, kreativ puff, du gör vad som passar dig och dina mönsterpapper.


Skapar ni något kort efter kissen? - varför inte ladda upp foto i vår grupp på Facebook: Skaparlustens kreativa vänner. Alltid roligt att se vad ni hittar på!

Önskar er alla en kreativ månad!

/ Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar