fredag 24 juli 2020

A som i Avian .... Mini Mission för juli

Mission Inspiration och Mid Month Mini Inspiration det är två art journal challenges jag har tagit del i under många år nu. Trevliga utmaningar och en trevlig grupp att vara med i.

A som i Avian ...


I juli månads mini mission skulle vi skapa på bokstaven A och inspirationsorden var bla Avian... som tydligen har med fåglar att göra, som jag kom fram till efter lite research på nätet.
Jag plockade fram min fina servett med papegojan på.
Bakgrunden är ett misslyckat försök med gelli plate som blev hur bra som helst när man skar ner det lite. Jag stämplade lite med min lilla textstämpel för att få ännu mer liv i bakgrunden. Stämplade sedan ordet Avian så att jag kommer ihåg vad det betyder om jag snubblar över det fler gånger.

Mission accomplished!

Önskar er alla massor av kreativitet och en lugn och skön sommar!

/ Marie




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar