tisdag 25 augusti 2020

K - som i ... Keyhole

MMMM, nej det är inte godis utan förkortning för Mid Month Mini Mission, utmaningen i gruppen Mission Inspiration på Facebook. En bokstav, några inspirationsord och sen får man bidra med kreativiteten själv. Augusti månads bokstav är K och ett av orden var Keyhole.

Av en bit cardstock skapade jag en dörr av trä. Tim Holtz har en äldre Big diez - Hardware findings med "hängsle" och det fick bli gångjärn på min dörr. Nyckelhålet är från en annan Tim Holtz dies - Keyhole. Jag skapade mitt trä med distress inks i bruna toner. Till gångjärnen, i cardstock, och till nyckelhålet använde jag akrylfärger bla från DecoArt och Finnabair.

Mission accomplished!

Marie

#keepcalmandcreateart #coronatimes #coronatider

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar