fredag 28 augusti 2020

Vintage Transport - Mission Inspiration August 2020

Månaderna går fort, det är knappt man hinner med. Jag har varit med i gruppen Mission Inspiration på Facebook sedan Mike Deakin startade den i slutet på 2015. Alltid roliga utmaningar, ibland lite kluriga och ibland kanske man inte gillar färgerna. Temat för månadens utmaning är "Travel & Transport"

Vintage Transport

Jag bor i mitten av Skåne, i ett område med mycket lantbruk och det betyder mycket traktorer och tröskor ute på vägarna den här tiden på året.  På Reprints fina ark med Vintage Transport nr KP0046 finns en fin röd traktor och den passade precis in på min sida. Bakgrunden är en karta över Sjöbo med omnejd som jag rivit från en gratistidning. 

Om ni är nyfikna på hur jag gjorde, då klickar ni er vidare till YouTube - välkomna!


Mission Accomplished!

/ Marie

#keepcalmandcreateart #coronatimes #coronatider


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar