fredag 30 oktober 2020

I'm the Queen of my life, she said! Are you?

SHE-art, ett roligt sätt att med några få ord få sagt vad man vill. Jag har genom åren då och då skapat art journalsidor och ATC där jag använt denna teknik.

SHE said: I'm the Queen of my life! Are you?


I gruppen Mission Inspiration på Facebook får vi två utmaningar varje månad. Den första där vi ska skapa efter ett tema, ett färgförslag och några ord som inspiration. Den andra s.k Mid Month Mini Mission skapar vi efter en bokstav som denna gången var Q, vi fick också några ord som hjälp och där fanns Queen. 

Min bakgrund är en gelliprint och till min Queen använde jag en äldre stämpel från Prima. Jag använde Tombow pennor till att färga in henne. 

Mission Accomplished!

Marie

#keepcalmandcreateart #stayhomeandcreateart #coronatimes #coronatider

Inga kommentarer: