onsdag 28 oktober 2020

Kortmakeri i blått och vitt

Jag har visat er två olika kort där jag använt samma kortskiss, ett rosa kort till en liten flicka och sedan ett manligt lite mörkare kort. Idag är det dags för ett i en helt annan stil.

Fina papper från 13@rts tillsammans med blommor och blad gjorda med Tim Holtz Thinlits die Garden Greens, ett vackert band och så naturligtvis en spets gjord med Martha Stewarts punch. 

Hur såg de andra korten ut?

Ett kort till Vera med papper från Stamperia

 Video på YouTube

 



Lost and Found med papper från Tim Holtz

 Video på YouTube


Välkomna till YouTube och min spellista med videotutorials på hur jag gjort många av mina kort: 

Spellista kortmakeri på YouTube

Önskar er alla massor av kreativitet!

Marie

#keepcalmandcreateart #stayhomeandcreateart #coronatimes #coronatider

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar