söndag 31 januari 2021

Road Trip during Corona - Theme Fantasy

Temat för årets första mission i gruppen Mission Inspiration på Facebook var .. "Fantasy" Imagining the impossible or improbable things!  Mina första idéer lutade mer åt böcker och fantasier men sen tänkte jag en gång till på hur vi har det idag. Ingen Fantasy bok skulle kunna överträffa pandemin vi alla, över hela världen, har drabbats av. 

Road Trip during Corona - A real Fantasy

Jag använder inte stickers så ofta men i mina lådor kan man faktiskt hitta en hel del 3D stickers som jag haft väldigt länge. En stencil från Stamperia med fina klockor blev bakgrund till mitt kollage. Som text använde jag en äldre förpackning till Clear Stamps från Prima. Håller man bara ögonen öppna kan man hitta bra-att-ha på många ställen. 

Som vanligt när det gäller Mission Inspiration så spelade jag in medan jag skapade min sida - välkomna till YouTube så tar vi en coronasäkrad Road Trip tillsammans: 



Så här såg vårt uppdrag ut: 


Mission Accomplished!

Marie

#keepcalmandcreateart #stayhomeandcreateart #coronatimes #coronatider #missioninspiration

 

Inga kommentarer: