lördag 30 januari 2021

#29faces - Skapa ett ansikte om dagen under februari månad

Då är det återigen dags för en #29faces utmaning. Måla eller rita ett ansikte om dagen under hela februari månad, det är i alla fall målet men inga krav, gör så många du orkar och hinner. Jag brukar göra mina ansikte i/på lite olika saker. Nu har jag gjort en journal av bruna papperspåsar. 

#29faces återkommer varje februari men även i september då jag skapade mina ansikte på utrivna sidor från en bok. Jag testade lite olika material och tekniker. Denna gången blir det alltså på bruna papperspåsar. Min plan är att göra olika bakgrunder på papperspåsarna och sedan måla/rita ansikten. Jag ska också försöka rita mer mänskliga ansikten denna gången.

Min journal av papperspåsar passar precis lika bra till ett minialbum med vackra papper och foto. Välkomna till YouTube för ett enkelt sätt att göra journal/minialbum, utan att sy


Ni hittar gruppen #29faces på Facebook. Man behöver inte dela i gruppen, man kan skapa precis var man vill på nätet och då använda #29faces. 


Hoppas alla mår bra!

Marie

#keepcalmandcreateart #stayhomeandcreateart #coronatimes #coronatider #29faces



 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar