lördag 10 april 2021

Find yourself! - Gelliprinting

Jag har svårt att använda gult därför tänkte jag att utmana mig själv med att göra en sida i gult och grått. Jag gjorde min bakgrund på min GelliArts platta. 

I have a hard time using yellow so I thought I would challenge myself to make a page in yellow and gray. I made my background on my GelliArts plate. 

Find yourself! Open your mind!

Välkomna till YouTube där ni kan se hur jag skapar mina bakgrunder och sen jobbar vidare på en av dom, för att skapa dagens sida: 

Welcome to YouTube where you can see how I create my backgrounds and then continue to work on one them, to create today's page:



Hoppas att alla mår bra! Hope everyone is doing well!

Marie


Material:

GelliArts platta i A4 storlek, 8x10 inch

4" roller från Gell Press

Tim Holtz stämpelset Vintage Auto

Embossingpulver Svart Detalj från Reprint

7Dots Writers Block - Tag Sheet

Text Stickers från 13@rts


#keepcalmandcreateart #stayhomeandcreateart #corona #gelliprinting

 

Inga kommentarer: