onsdag 24 augusti 2022

Mini Mission inspiration Juli - The Wind Wispers ... Fly on the Wings of Love

Mid Month Mini Mission, den andra utmaning i gruppen Mission Inspiration på Facebook hade under juli månad temat att skapa något med ord som börjar på W. Du kan se hur utmaningen ser ut lite längre ner i inlägget. Om man vill kan man komma på egna ord på W, så jag gjorde en liten kombination.

The Wind Whispers ... Fly on the Wings of Love

 


Jag valde att skapa min sida i vitt eller White, eller så nära vitt jag kunde komma. Mönsterpapper, spets och embossing på Vellum var några saker jag gjorde och använde.

 

Välkommen till YouTube:

 


 

The Mission 

 

 

Hoppas alla mår bra och kan koppla av!

/ Marie 


--------- Material ----------

• Mönsterpapper i vita eller ljusa toner.

Skaparlustens bokbindarlim

• Spets i olika varianter

Amsterdam akrylfärg - Titanium White

Vellum

• KaiserCraft stämpel - Pen & Ink G5324

Tim Holtz/Ranger Embossing ink pad

Tim Holtz/Ranger Embossing pulver - White

• Reprint Embossing pulver -Silver

• Tim Holtz/Ranger Heat Tool 

Vaessen Creative Embossing Heat Tool


 
#artjournal #mixedmedia #vellum #missioninspiration

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar