lördag 20 augusti 2022

Strong Women Dream Big - #ThirdSaturdayArt - Video Hop 🎬▶▶▶

 

VĂ€lkommen till #ThirdSaturdayArt, ett samarbete med kreativa mĂ€nniskor. Min sida idag Ă€r en hyllning till de kvinnor som önskade en bĂ€ttre framtid för sig sjĂ€lv och sina döttrar, förr i tiden men Ă€ven i dag. Starka kvinnor som hade och har stora drömmar. 

Strong Women - Dream Big!

Det blev lite av varje pÄ min sida, det mesta hittade jag i min lÄda med rester frÄn tidigare projekt.

VĂ€lkomna till YouTube dĂ€r ni kan se hur jag gör en egen modeling paste med hjĂ€lp av Impasto frĂ„n Finnabair och .....  

 




 Ă–nskar er alla massor av kreativitet!

/ Marie 

 

---------- Material ----------

Matte Gel av nÄgot slag ex Amsterdam

• Stencil frĂ„n Stamperia med klockor

Archival Ink from Ranger Jet Black

Finnabair Stencil Tapestry

Finnabair Impasto Boudoir Pink 

Heavy Matte Gel frÄn Amsterdam eller liknande

Aleene's Collage Pauge /Collage glue

Tim Holtz Mini Paper Dolls

Tim Holtz Distress ink Vintage Photo

• Tim Holtz Distress ink Gathered Twigs

#artjournal #mixedmedia #ThirdSaturdayArt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar