lördag 27 februari 2021

Believe in magic and happy endings!

Välkommen till Red Riding Hood Hop som pågår på YouTube. Facebook-gruppen Live art journaling and self development, inbjuder alla att Hop along för att fira att de nu har blivit 5000 medlemmar. Sagor kan ofta vara lite skrämmande och ofta finns det något mörkt som lurar i skuggorna, men ... de slutar alltid lyckligt. Så gjorde det även för Rödluvan. 

Believe in magic and happy endings!


Berättelser och sagor är ett av de viktigaste sätten som vi knyter an till varandra, och år 2020 och 2021 är år då detta har blivit så viktigt. Jag skapade min sida med en ljust punkt i mitten och skuggor runt sidorna, men som ni ser så blickar Rödluvan framåt, mot "happy endings"

Välkomna till YouTube för att se hur jag skapade min sida och för att sedan klicka er vidare till andra deltagare. Länk till nästa video finns under min video på YouTube. Välkomna!



Hoppas alla mår bra och kämpar på och kom ihåg - Belive in magic and happy endings!

/ Marie

#keepcalmandcreateart #stayhomeandcreateart #coronatimes #coronatider #liveartjournalingandselfdevelopment

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar