måndag 5 april 2021

Snart är det vår! Skira kort med pappersrester från Maja Design och Stamperia

Ännu fler pappersrester! Hur många kan man ha egentligen? och förökar de sig hela tiden?? Vilken tur att jag tycker om att göra kort med just bitar av papper, ibland kan det vara en riktigt utmaning men så roligt.

Dagens första kort är med rester från Maja Design. Alla papper från Maja Design passar bra ihop men speciellt om man kan använda både fram- och baksida tillsammans.

En utstansad kant från en Spellbinders die. Ännu en gång lite blad med Tim Holtz Thinlits die Garden Greens. Ett pärlband, lite blommor och en rosett. Denna gången gjorde jag lite pärlor med Liquid Pearl White Opal från Ranger.

Kort nr 2 med rester från fina papper från Stamperia


Denna gången fick kortet en fin blomma från 49 and Market som blickfång. Det randiga pappret påminner mig mycket om en gammal tapet. 

Jag spelade in medan jag gjorde mina kort, välkomna till YouTube: 


Hoppas alla  mår bra och kämpar på!

Marie

#keepcalmandcreateart #stayhomeandcreateart #coronatimes #coronatider

Inga kommentarer: